petak, 23. kolovoza 2013.

Pripreme, padovi, najnovija iskustva :)

Evo novi post samo zbog mjesta za komentare!

Molim Vas podijelite svoja iskustva vezana za DSI s ostalima..!

Ako je netko pao neka navede zašto, isto kad prođete nemojte zaboraviti na ostale koji nisu, nego napišite što su Vas pitali, puno ćete pomoći ostalima. (A vjerujte mi svako dobro u životu se jednom vrati..!)

Ako je netko sakupio sve skripte, neka napravi upload na rapidshare, hotfile ili sl. i stavi link pa da svi mogu skinuti, da si ne morate slati preko mailova...

Stavila sam vam i brojač posjeta, tako da imate uvid u posjećenost ovog skromnog ali nadam se mnogima korisnog bloga.

Ne ustručavajte se postaviti pitanje, ima puno dobrih ljudi koji posjećuju blog svakodnevno, sigurno će Vam netko odgovoriti.

Postali smo top rezultat na internet tražilicama.

Pozdrav svima i sretno na ispitu!

Broj komentara: 39:

  1. Evo link..neka pitanja sa bloga, i odgovori koje sam sama sastavljala dok sam učila..sretno svima :))

    https://docs.google.com/file/d/0Bx7tY8J3cDISaUo2OF9sRjFfZ3c/edit?usp=sharing

    OdgovoriIzbriši
  2. Nadam se da će još netko slijediti Kristinin primjer... :) Ovdje u komentarima možete dopuniti pitanja i odgovore. Ako trebate pomoć, slobodno pitajte!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nadam se da će pomoć..znam kako je bilo meni, svaka pomoć bila je dobrodošla :)) ..Sretno svima!

    OdgovoriIzbriši
  4. jel mi mozes poslati skriptu na mail anitamarkovic22@gmail.com molim te hvala

    OdgovoriIzbriši
  5. može skripta na badee49@gmail.com molim vas

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala kristina ,svaka pomoc dobro dode.ja se spremam prijaviti ispit.skolu sam zavrsila prije 20 godina i sad mi je koma uciti sve sam zaboravila:))imate li netko mozda skripte za ustav i zakone ili bar neka pitanja koja pitaju hvala unaprijed

    OdgovoriIzbriši
  7. Može skripta na mail
    akaramatic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Anita pa klikni gore na link "Skripta Kristine Pražen" odmah ispod naslova bloga, nema potrebe slati mailom...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav Kristina, nisam siguran dali sam na pravom mjestu, zanima me da li su ova pitanja su bila na prvom stručnom za medicinske sestre ili na ispitu za obnavljanje licence medicinske sestre (radi ne prikupljenih dovoljno bodova). Zanima me ovo drugo, moram pohvaliti Vaš zajednički trud pogotovo Vas Kristina,
      Lp

      Izbriši
  9. Do odličnih pitanja i odgovora o spolno prenosivim bolestima možete doći ovdje. - spolne bolesti

    OdgovoriIzbriši
  10. Ekipa ima li netko kakva iskustva s polaganjem ispita u splitu jesu li tamo isto ova pitanja

    OdgovoriIzbriši
  11. ljudi molila bih vas ako netko ima zakone :( pitanja odgovori tek toliko da mogu ponavljati iz skraćne verzije do ponedjeljka, u pon imam stručni.
    hvala!!!
    mail: anamari2301@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Ekipa evo ja položila u Splitu, meni su bili super ako zastaneš postave potpitanje, najgora mi je bila pazrbriga pitanja dijabetčka djeta, zaštita u prenatalnoj dobi i psihička i emotivna briga o ženi s operiranom dojkom, toaleta usne šupljine, urinokultura iz ustava osnovne stvari, pitanje je još bilo kad sve prestaje radni odnos, što treba imati osoba da bi otvorila privatnu praksu i još neke osnovne stvari iz zakona SRETNO



    OdgovoriIzbriši
  13. Prošlo danas pa rekla bi 95 % ljudi među sestrama. Ispitivači jako korektni, i pomažu dok odgovaraš, ne morate definicije nego svojim riječima, po 3 rečenice max. Pitanja iz zakona o zdr. zaštiti i obveznom zdr. osiguranju (što je dom zdravlja, što je bolnica, što je hzzo, što su mjere zaštite, ko može otvoriti privatnu praksu i ko ju može zatvoriti, ko može imati obvezno zdr. osiguranje i što to točno znači, nabroji vrste zavoda i što radi zavod za transuziju). Pitanja iz patronaže (Downov sindrom,Vogralikov lanac, porođajna doba, sterilizacija u autoklavu, nesigurni i sigurni znaci trudnoće, njega pupka, što je BCG i komplikacije iste). Pitanja iz njege (pitala je imobilizaciju, stanje svijesti, urinokultura, hemokultura, tromboza, priprema katetera, ojedine, 4. stupanj dekubitusa). Pitanja iz Ustava i zakona o radu i zakona o mirovinskom ( da li rasprava mora biti uvijek javna i ako ne zašto ne; koji je najviši sud u RH i na koliko se bira predsjednik istog. Kod zakona o radu me pitala od čeg se sastoji ugovor o radu, što je noćni rad tj kako je podijeljen, što je pripravnik, koliko minimalno godišnji traje). Također, više seke, ponovite proces, gotovo sve danas je to pitanje pitala.

    OdgovoriIzbriši
  14. Moze skripte na meil silvia.galosic@gmail.com Molim vas Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  15. Može skripte,pitanja i odgovori iz zakona na mail mlaskac@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. pozzzz svima---dobila sam poziv odmah nakon 10 dana što sam poslala zahtjev sad 17.12. idem da li je još tko tada pozvan...javite se pozzzzzzzz

    OdgovoriIzbriši
  17. Da li netko ima iskustva sa drzavnim ispitom za primalje?

    OdgovoriIzbriši
  18. dali može skripta na mail borinci@gmail.com i meni se bliži dan D

    OdgovoriIzbriši
  19. Bok!
    Školu za medicinske sestre sam završila 2001 godine, odradila staž i pala na stručnom ispitu. U međuvremenu sam se zaposlila van medicinske struke. Htjela bih položiti stručni pa ako netko ima slično iskustvo, bila bih zahvalna na odgovoru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je rok za polaganje stručnog 6 mjeseci nakon završetka staža.

      Izbriši
    2. Jesi li poduzela što po pitanju polaganja i što? Ja sam u sličnoj situaciji :D

      Izbriši
  20. Pozdrav ima li ko da polaze 12.08 2015 u splitu

    OdgovoriIzbriši
  21. Ima li tko iskustva sa državnim za primalje? Koja su najčešća pitanja? Nigdje nisam našla nešto u vezi primalja

    OdgovoriIzbriši
  22. ...i ja to pokušavam da saznam. Ako znaš nešto,ako si polagala molim te napiši kako je bilo i šta pitaju. Da li si učila iz knjiga ili neke skripte..?

    OdgovoriIzbriši
  23. dal ima netko skriptu za ova pitanja iz ustava, zakona?

    OdgovoriIzbriši
  24. Pozdrav ja sam položila ispit u zg 26 .11 2015 i moram reći da nije bilo lako nismo izvlačili pitanja već su nas pitali "iz glave"bazirala sam se na pitanja koja su napisana gore ali ima još toga pitali su bris oka celijakiju kako se zove pad temperature sa visoke na nižu supkutana injekcija protektivna izolacija......velika paleta pitanja je tu pošto nisu imali pripremljena pitanja.Inače sam iz splita.Ali samo hrabro i sretno svima ja sam prije 10 godina nakon skole polagala u splitu i nisam prosla i evo sad nakon dugo prosla.

    OdgovoriIzbriši
  25. Evo da podjelim svoje iskustvo, možda nekom pomogne :) Polagala sam dns i prošla u zg :) Bilo je jednostavnije nego što sam mislila, pitali su iz glave. i očekivali su samo osnovno, tj samo definicije i nešto sitno kl. slike, bitno je da samo pričaš sve kj znaš zaustave te na pola :) . iz njege i patronaže su pitali vogralikov lanac,eph gestoze, sterilizaciju , porođajna doba, infark miokarda, anginu pectoris, kraniocerebralne ozljede, iz ustava zakona i osiguiranja su pitali obavezne osiguranike, kbc porodiljni dopust, ugovor o radu, obračun plaća i kad se isplaćuju, kada se raskida ugovor, trodioba vlasti, hr sabor i tko može mjenjati granice RH, eto to je to čega se sjećam, sretnooo :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da li se zna kad je sljedeći ispitni rok u Zagrebu

      Izbriši
  26. Ja idem evo 3.5.skolu zavrsila prije 11 godina i sad ucim kao da nikad to vidjela nisam.ne vjerujem da cu stici sve al probat cemo.

    OdgovoriIzbriši
  27. I hvala na ovom super blogu.bas bas mi je od velike pomoci.😘

    OdgovoriIzbriši
  28. Ajmo ljudi pišite svoja iskustva! Pomozite onima što polažu poslije vas! Uskoro 60 tisuća posjeta..! OK, razumijem stres pred ispit i da vam je tad učenje na prvom mjestu, ali ako vam je ovaj blog imalo pomogao, najmanje što možete napraviti u znak zahvalnostije da to iskustvo podijelite upravo ovdje i pomognete narednim generacijama! LP svima i SRETNO!

    OdgovoriIzbriši
  29. ako ima netko skriptu koju svi dijele, molila bih da mi pošalje na mail lanakristo998@gmail.com. hvala!

    OdgovoriIzbriši
  30. Ako imate neku skriptu bila bih vam zahvalna da mi posaljete na ovaj e-mail.
    Edina_maya@hotmail.com
    Unaprijed hvala ❣

    OdgovoriIzbriši
  31. Pozdrav, ako imate neku skriptu za stručni ispit bio bih jako zahvalan da mi proslijedite, unaprijed hvala.
    ilija1009@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši